今日一早o係張床度猶豫左好耐返唔返,因為今日返得一堂!!不過最後都係決定起身返學,因為爆Quota...不過返到去都係吹水多,之後放學就返碼頭搵媽媽同沚齊食野,食完就返屋企訓左一陣就同波波落左街,因為約左亞da佢地拍野...唉,我地搵岩日子囉,上次拍野就落雨,今日就熱到亞媽都唔認得!!
我地拍到差不多五點就走lu,臨走時仲將亞mo既'介介'放返去池塘...因為佢已經冇哂利用價值了...(衰都係咁話架喇!)不過我地都估佢命不久已...所以唯有放佢一條生路,希望佢大步走過鬼門關吧~
之後同波波返到屋企之後,就同佢玩左一陣就去返工Lu~亞娟今日又好好人,因為我驚拍野趕唔切返,於是打電話返去,打算話5點先返,但亞娟就話如果我7:30前返到就幾點返都得,哈,於是我就6點先返去(即係今日只係返左3個半鐘)就係因為咁,拍完野我就有時間o係屋企抖抖...呵呵~~
返到去都冇咩野做,因為冇咩生意!同亞忠佢地吹下水就收工~佢地好羨慕我囉,成日都話我依份工可以o係邊到搵呀?時間又有彈性,又就我,人工又唔錯!!哈哈,我都覺得啊~Happy!!~~

不過雖然今日返果3個鐘到,但唔知點解好鬼累囉,隻腳鬼死咁痛!!
|