Hidy and Leo Ku Diary
如果一個人一輩子只能分到

一塊叫做幸福的蛋糕

寧願一小口很小口品嚐味道

不想過癮的一口吃掉...

Photos:

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/hidyloveleo/my_photos
Hidy
暱稱: 古飄飄
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見
快快快
自以為是
遺憾
social dance
文章分類
全部 (300)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 300
留言總數: 232
今日人氣: 29
累積人氣: 10880
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 3 月 31 日  星期四   晴天


唱KK~~ 愉快 分類: 未分類

今朝好早就醒左,因為好怕上Patrick堂遲到會俾個唔好既印象佢,所以每逢星期四有佢早堂都有d精神緊張,上星期又係咁,7點幾醒左,又係怕遲到...唉,鬼叫自己有科衰左o係佢到咩...
之後上完IBA就要考普通話口試,好在有亞DA同家明佢地俾左張Tips我地睇,如果唔係就...不過我覺得自己今次口試表現ma ma地,因為之前每一次都係背好哂,同miss對答如流架ma,但今次就衰懶,自己冇去背,但我估合格既機會都大既...
跟住Lunch我地就去左<茶軒>食飯,我覺得d野好難食囉,不過我地都坐左好耐下...之後我地就行左一陣就返去上IBO lu~但食飯時就猶豫左好耐到底上唔上堂好,但最後都有上,係因為我返到去唔夠半個鐘就死左,自己匿埋一二角sleeping,呵呵..

放學返到屋企,收到公司亞豪既電話,好似催命符咁係咁打黎...原來佢地今晚去唱K~佢地打黎引誘我,問我去唔去,於是我就唯有盡快做哂手頭上個ICEM先... 之後我食完飯,等佢地收埋工(早班),就去左GreenBox搵佢地,但我去到只得亞豪,亞敏同亞玲o係到,唱到十點幾,其他人先黎到,都有好多人去呀,有成十幾個人去啊~好好玩,佢地玩骰盅,好攪笑囉,自己因為唔識玩,於是同亞忠一味淨唱歌...(因為佢都唔識!)唱到2點到,就返黎喇,可能真係太耐冇唱K,都唔捨得走咁滯...哈哈~~之後搭的士返黎,媽媽打電話黎,好似好唔Like咁...又衰左喇今次...唉

而家打埋篇日記就訓lu, 因為聽日重要返9:00,希望知醒啦~~好鬼死累!!

P.S.頭先知道左樣野,希望講果個人估錯啦,因為我唔相信佢係D咁既人囉~而且我自己覺得有D內疚咁,好似o係到話佢...唔係既,我唔希望依個係事實!!我信我既直覺!!






訪客留言 (返回 Hidy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]