今日一早起身,因為要返嶺南攪註冊d野...唉,九點九返到去就已經要去整返18號冇做既野,但等左好死耐....我係十點三要入去註冊的,但佢到十點四都未幫我攪,超激氣!
之後上到去就開始選科,唉,又login唔到喎,麻鬼煩!!!頂,仲要我十點半上去,已經冇左之前所選既Paul Li了...唉...打亂哂陣腳,so再同個timetable鬥過...不過最後都編到自己逢星期五day off~~而且同peggie 亞mo有3科都一齊上~~哈哈~~