星期六返工,返兩點半,但返去之前同溫生去左掃貨,唉,又用左一筆同$$了~
之後夜晚收工做完瑜珈就約左溫生同亞da食飯,食完我地又去左市鎮公園吹水,哈哈~仲影左d好白痴既相,大家吹水吹到兩點幾就返home了~~
不過又同溫生嘈交...真係好激氣....都唔知係好事定唔好事....討厭!!