星期日返實惠一早起身,因為約左忠少食早餐,哈哈~我地不停咁講人壞話,呵呵~
之後返十一點,就開始坐機收錢,好死攰,隻腳又再一次唔再係自己了...一直做到六點收工,唉,今日冇正負零,可能真係不在狀態吧~~