尋日做IBA做到五點幾先訓,但今朝就要返9:00,好鬼累~但我返到去上中文時,發現原來我地班得果幾條友返去,連之後既ICEM 都只係得9個人返,好攪笑,於是亞SIR就冇教書,俾我地自己上網玩...但我地之後就早走上左亞da屋企傾present d野,到3點幾就返柏麗,因為我地3:55 present..好緊張,因為之前有幾組都要redo,so更加驚
...但好好彩,亞mo由頭帶到落尾,Patrick問咩都笞到,好勁啊,但到我講既時候,我就覺得Patrick好似冇聽到我講野咁囉(過份呀
)~不過最後patrick都話我地Good囉,但其他就冇咩點講,跟住我地重播埋我地拍既廣告俾佢睇,哈哈...present完輕鬆哂~之後我地就去左仙跡岩飲+食野,食完就去左旅行社睇去Taiwan d資料~六月,六月我出地就出發去TW~Yeah~~~
跟住七點到返到屋企,her左一陣,一坐低就好眼訓,之後就坐左o係到訓著左
,一訓就訓到十點幾..依個星期實在太累喇,對自己好dd,訓多dd,哈哈~~
P.S. 聽日就同亞彤去睇基仔Part 2 演唱會喇,雖然唔會坐到好前,但由於係尾場既關係,心情開始有d興奮啊
~~另外下星期又要交中文Group project,睇黎又要通頂咯...
|