等左十一年既基仔PART2演唱會既第十一場,即最後一場,期待已久,今晚正式公演!!
四點幾就約左亞彤o係樓下等,首先去左旺角先,陪亞彤去左聯合整鏈,之後就去左旺中行左一陣...到差不多七點就死左去味千食野!哈哈..之後就到戲肉喇,就係出發去睇基仔Concert!!

入到場坐低左覺得個位又冇想像中咁差啊,都算清楚呀!今日既嘉賓係鄭少秋,我同亞彤都跌哂眼鏡囉,唉~一如以往,我都預左基仔會喊,但冇諗到咁快姐,佢唱到和音果part既<其實我.我.我>時已經喊哂...之後我地encore完再encore,o係第二之encore時,基仔又喊多次,佢重話係我地既歡呼聲將佢既眼淚溶化!!聽完真係好感動!
之後一完show,我就同亞彤跑去停車場果邊等基仔出黎,等左一陣,開始多人走,係迫到嘔囉,差d暈低咁滯!!我地一路大合唱<愛與誠>,一路等基仔出黎,之後ba叔佢出黎見到我地咁,就即刻走返去後台叫基仔出黎,好開心,我寫果封信又一次親手交到俾基仔,雖然佢一定唔會睇,但假設佢睇左啦,唔理得咁多喇!之後睇住佢走,真係有d唔係好捨得,但佢臨走時就同我地講:下次演唱會再見!
實在太好喇,基仔,我地都好期待架!!
佢講每一番說話都好感動,而家一路聽住<你是我信心>一路打日記,重好沉醉頭先基仔每一句既說話,而且d歌詞實在太正喇!基仔,I'm proud of you!
<你是我信心>
對我 你有說不出的信心 出於一片真
一種親切感 我 永遠也不想傷你心
天生雖欠些天份 我仍然樂意 去為你爭
如今終於知道 你是我信心 能得知己一個
汗流未去問 來感激身邊你 在旁為我不斷打氣
盡我能 令你感動興奮
有你 我有耗不光的勇敢 湧起的決心
好想跟你分 你 教最美好開始發生
終點多遠跟多近 我仍懷著我 最大信心
如今終於知道 你是我信心 能得知己一個
汗流未去問 來感激身邊你 在旁為我不斷打氣
盡我能 令你感動興奮
如今終於知道 你是我信心 能得知己一個
汗流未去問 來感激身邊你 在旁為我不斷打氣
盡我能 令你感動興奮 願你知道 為你跨出足印
|