經過尋日既演唱會,今日個心繼續陶醉o係基仔o個度...開左好多基仔既視頻睇,又睇返基仔拉闊音樂會睇,又睇返3月7日同尋日CONCERT既相同Viedo,真係好開心!

哈哈,由尋晚返黎已經不停咁捉住同亞媽同佢講基仔,今日睇返尋日基仔唱既'波斯貓',無啦啦又問亞媽:波斯貓原本係邊個唱架?亞媽就答我:羅文囉! 之後我話點解基仔會唱得咁好聽既?!跟住好明顯睇到亞媽係好無奈,o哂咀咁無應我囉!
哈哈,鬼叫您個女我咁迷基仔咩?!呵呵~~
Her左成日,終於的起心肝打電話返公司,因為我好幾日都收唔到公司打俾我既電話叫我返工喇!佢唔打俾我,我真係唔會返工囉,因為依排超多功課,黎緊星期五重有中文present...點知打返去,亞娟話叫我下個月先返,話依個月個AM Ricky冇俾到鐘我,so下個月先要返...都好既,今個月咁Q多功課~多D時間做都好既,唔哂成日推亞娟呀ma~~~

下個月要返多d喇,因為要儲定錢六月去旅行啊~~Yeah
|