今日亞彤一早就上左黎,o係度嘈嘈閉,最終俾佢嘈醒左~跟住佢冇耐就去走喇....之後原本2點約左peggy佢地上亞da到做中文,但加姐撩我去游水,最後都係跟左佢一齊去...改約亞da佢地3點,同加姐行去屯門泳池,游左一個鐘到就沖身走人了,之後我就直接去亞da home...上到去吹左一陣水,亞介就上黎,原來我地籃球比賽拎左第一,好勁啊,遲d Billy sir請去BBQ啊~Yeah~跟住我地去左食野兼拎中文d資料...之後上返亞da 屋企,做到9點幾就走lu,因為我地發現左一個好大既問題.所以.....停左落黎....聽日先返去問亞sir....哈哈