今日一早返去,以為派成績表,點知唔係,聽日先係...好驚呀~ 於是我地放左學就去左美食廣場傾物流,到1點等埋亞da同peggy就去食飯~之後就死左返去柏麗繼續做物流功課...做到成6點幾...仲差d野咁啦,不過聽日要交喇,而且星期五又要present中文,唉,咩都未做,好眼訓...好累...
頭先Ruby打電話黎,同佢傾左一個鐘到,佢地今日PRESENT同派成績表,佢全部合格哂啊~恭喜哂啊~好開心呀,永遠同佢傾電話都有好多野講,暢所欲言的,冇咩唔講得~~Happy, 順便可以俾自己輕鬆左一個鐘~~一陣又要開工啊~做做英文And物流...