今日又冇返IBA同普通話喇,死啦,我好似爆Quota喇...因為今朝實在太眼訓喇,成六點先返到屋企訓...so剩係上左IBO...之後放學我地個個都返左屋企訓,我就由五點幾訓到七點幾,好鬼累,之後食左D野就繼續同亞DA佢傾中文,我就負責做個小冊子,做到好晏,做到差不多五點先訓...
聽日返十一點,晏晝又要Present中文喇...又要著得靚靚喇...哈
P.S. 尋日亞介問左一個IQ/數學題~ Qs: 中環警署樓高三層,於一九零五年加建一層,其後逐漸擴建。咁到底中環警署而家總共有幾多層? A.) 3層 B.) 4層 C.) 103層
Ans: