今日十點幾就起身,返去上ICEM.食完lunch之後就同亞da去左影印d小冊子,但攪左成個幾鐘先ok囉,而價錢就貴囉,12份野要成$100,好肉痛啊~重累我冇得上IBA一半堂,慢吞吞,仲俾Patrick話我就爆Quota tim..擔心.
之後返去打算交埋張AD 既Form,不過我地班好多人都唔知要帶成績表,攪到聽日又要特登返去柏麗交,麻鬼煩!!
上完IBA就去左Present 中文lu,不過我地第四組,而且係亞介既show time...我地係唔駛講野,哈哈,但亞sir又冇特別話d咩咁囉~
完左present就同亞da,mo,介,肥溫同togo一行六人去左Beiji Beiji食飯,食完我地就去左市鎮公園度吹水,都坐左好耐,坐到十二點幾,就返屋企lu~
哈哈,返到黎仲可以睇到少少既<創世記>,好慘亞Joe,俾人綁架
,好在冇睇到果Part姐...
|