晨早流流就要起身,因為今日要返去交成績表報AD,仲要十二點前...正PK黎~難得星期六都唔可以訓耐D..但我都成十一點半先出門口,去到影埋印都唔係十一點九,跟住攪掂哂就去左柏麗樓下夾左D糖返去俾沚齊同波波食,返到去都只係十二點到,超快,一來一回,原來自己要快,真係可以快到咁~~~
之後實在太眼訓喇,返到去冇耐,飯都唔冇食又再攤返落張床繼續大覺訓~ 一訓就訓到夜晚既七點,連自己都覺得好驚人~之後成家落左街食飯,返上黎就一路Hea到而家...
好無聊既一日,亦都係最唔充實既一日,有d自責tim, 咁樣就浪費左一個美好既星期六~~黎緊仲有好多功課,睇黎又要安排下喇,因為下個月先返工,就更加冇時間喇,下個月開始,要返多d工搵錢,要返到爆鐘(70hrs)儲多d錢先留返七月用~哈
最近雖然好忙,但自己就諗左好多野...自己究竟想要d咩呢...