好鬼悶呀今日~訓醒左都成三點幾lu,起身就hea左一陣~~之後就開始搵IBA Human Resource D 資料,但都唔係搵到好多...好似咩都冇做過咁...
之後都係無聊咁過,一陣要攪攪個中文report tim... 聽日要陪沚齊去屯門醫院覆診,五點就要返去嶺南聽就業講座...
今日係無聊的第二天
P.S. 學亞da話齋,我地一係就冇野做悶到嘔,一係就d功課多到要通幾晚頂,咁鬼極端,就黎崩潰喇 黎緊功課多到死,黎緊交中文Report,下星期交IBA Individual,再下星期交IBO 既Group Project,再下多個星期交IBO既Individual...唉...d功課曡住哂...真的想死!