2009 年 10 月 19 日 星期一  |
| 2009-10-19 |
分類: 未分類 |
今日d天氣唔知係咪唔啱做運動,
朝早P.E.堂跑完山有好多同學唔舒服,
kiki更加係面青口白,
個丘美丘有問題ka..
佢見甘多人唔舒服,
好心比其他人休息下la,
仲要玩shot put?!無野r??
P.E知後係中文堂,
無咩野做,
英文右換左老師教lu~~
換左mz yui,
上年佢do教過我地I.H,
maths quiz,
soo easy^^
不過好似錯左題XD
IH,mrs yeung 同我地對quiz同worksheet,
lunch知後係computer,
oh my god!!!!
我唔知有dictation..=.=
不過do有d時間係lunch溫左一陣,
有一個字唔識串,,,,,
IS教respiration,
有d唔明佢講咩==
無計,mr ng d picture有d...........
that's all of today,
給cm o ~~
|
2009 年 10 月 18 日 星期日  |
| 2009-10-18 |
分類: 未分類 |
金日朝早2姐去自修室,
r ma 叫我同欣去,
我等係唔去la,
想zzzzz r ma,
欣去左.......=3=
成朝係倒計maths ch.2
tmr quiz,計果個rev.ex.
計得好慢==
lunch 欣番來,
無再做野lu~~^^
不過到6點幾右比r ma話,
night do係無野攸,
不過臺臺do有野c,
翡翠台---有營煮婦 (大結局) ,
Pearl-------top model,
本港台----亞洲星光大道,
比cm 0>,<
|
| 2009-10-18 |
分類: 未分類 |
金日朝早2姐去自修室,
r ma 叫我同欣去,
我等係唔去la,
想zzzzz r ma,
欣去左.......=3=
成朝係倒計maths ch.2
tmr quiz,計果個rev.ex.
計得好慢==
lunch 欣番來,
無再做野lu~~^^
不過到6點幾右比r ma話,
night do係無野攸,
不過臺臺do有野c,
翡翠台---有營煮婦 (大結局) ,
Pearl-------top model,
本港台----亞洲星光大道,
比cm 0>,<
|
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
| 2009-10-17 |
分類: 未分類 |
金日do無咩野做,
朝早10點get up,
係到hea,
直到night7:30去游水,
好正式!!
勁中意游水>.<
以後everyweek swim one time!!
朝早7點仲soft r,
9:30倒番到屋企,
同家姐c"老婆大xx"
好好c!!
1點zzzzzz....
給cm o!!
|
2009 年 10 月 16 日 星期五  |
| 2009-10-16 |
分類: 未分類 |
今朝第一堂係IS,
c果個pig's lung,仲要做experiment==
好想吐,
我成日do諗住,
maths 右做build-up,do係唔識做,
DT,continuous整我個3D piano,
lunch同IVY 佢地食,
10個同Ivy celebrate birthday
afternoon chinese同class period,
chinese do係甘上,
好悶, |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|