真系好苦牙"
點解依個f2會甘架?
我真系吾知要點做><"
冇人理我.
一小息.只系識得拎左個掃把
自己一個*
成日扮開心.真系好攰"
呵.可笑.
真系又比佢扔底左.
8日.就8日.玩左8日
完全比佢漠視我ga存在.
得馬家臨"多謝你..
仲有架"羅嘉如.鍾浩賢.gLINg
好苦.你地最吾開心ga時候
有冇唸過死?
冇朋友
比人話
比人串
但系..我系樂觀派GA:]
今日.粉粉過黎問我系咪吾開心
就系佢依一句.
就開心番.
起碼佢當我存在丫
雖然同佢吾系好熟"
to'你牙鼠
你真系好扮野囉"
見人講人話.見鬼講鬼話
你乜意思牙"
你系咪吾鋸我同"x"玩牙
系你講拉
系到單單打打'
春子"系我背系講壞話
當面同我講丫傻西
之前話人扮野.
真系吾知邊個最扮野囉
我搞先依家甘都吾知系為左邊個囉
我點敢痴住你牙
乜都你講哂拉
爆左野又吾撚認
系d風頭火勢果陣仲要火上加油
假到你甘.夠彊咪同我講囉
你洗乜甘樣篤人背脊牙
真系辛苦你拉"
ps":cm吾該=]
|