放左學之後就返屋企打blog
上堂十分之咁正常......
LUNCH去食麥當勞XDDD
我好掛住Cream fans/Renee and Carpo呀!!........
HALO~大家好牙~
Holda d fans 係咪等左好耐呢....
>Hilda I LOVE U fans<
(今日post d 相相)
係寵愛我 D fans要日日上黎留言呀
Hilda新開Cream Soda BBS - 留言區(請Cream Fan入這裡)註冊
+[http://forums.guestbook.com.tw/f10/index.php?mforum=creamsodabbs]+
+[Hilda E-Mail : [email protected]]+
我好掛住Renee and Carpo 呀