今日小學同學生日...搞最會...你地知唔知邊個啦...唔知呀...甘你地好打都有限啦...就係壁姐啦...甘今日5點幾就同左我兩個fd出去...佢地話出黃全燒野食wo...我林林下...好次有D唔對路...我16歲仔都未去個黃金燒野食...原來有得燒嫁...甘去到屯門就答車落去啦...落到去班女仔打電話黎wo...問我地係邊...有個fd話係銅羅灣...勁爹果D聲...食壽司丫...超低能...勁搞笑...搞搞下...終於燒得啦...勁燒wo..點解發明燒野食果個人唔可以用冷氣機黎燒嫁...燒燒下果個都係到玩...玩玩下話玩咩堂痴豆...痴痴下...果個都真係痴左...高俊成日出9焦...你地明啦...個fd跑到去個兩個人到3個都企係到...一係...個人仲有成串先到個兩個人到...來到個兩個都一齊跑走...勁白痴...玩玩下...有D話要早走...就走左...根住月黎月小人就全布都走哂... |