唉,死啦!最近咁既天,都唔知星期四既校運會會唔會落雨!
希望唔落啦!都希望今日唔好落,because有PE堂
今日PE堂唔知練唔練跑呢???好想練呢!!!!!!
係喎,入正題啦!
差d唔記得左今日係我生日Tim
好開心呀!!!有利是,有禮物,仲有大餐Tim
昨日去左kowloon城!又去左飲我最鐘意既珍珠奶茶!飲到流口水!!!
係喎...記住留言....
今日講住咁多,明天再見!
byebye