我心情好亂呀
五知想做咩好
我有想出街
但又想系屋企
而家我到五知想我自己想點,煩呀
種有今焦早一早就俾人叫醒人,
我到五知我阿媽點諗架
假到放左拉
種要我金早起身
金早起身又無野做
電腦又無咩好玩
一五系玩cs就玩qooza
msn, 但系而家金早邊有人上線呀
cs.我好屎 而家搞到我又屎又尿金
..............................................................