1星期,系一個唔快樂嘅1星期.
我起床時七點零六分,遲到被老師訓嘅時候八點零九分.
系課室度坐住,突然之間會有一種莫名其妙嘅feel.我唔知道系米因為落雨嘅天氣先會使我 心情咁down.睇住窗外面被風不斷咁吹啊吹嘅樹,好想行出課室去淋下雨.
有D人話我成日都唔知道系度做乜.似一個廢人咁.其實我系唔想啤人地睇到我同沉默傾解 嘅時候.
個手凍得唔識鬱嘍.記得琴日我仲覺得個天氣好熱,依家鄰變得冰箱咁,冇D溫度.
唔快樂嘅1星期