呢幾日個頭總系感覺有D暈,加上又發燒.心情就似依家嘅天氣咁,冰冷無邊.
冷空氣時常系我身邊不停緊流竄,令我呼吸都有D困難.明明我知道生病其實系件小事.但我仲系好唔舒服.覺得好累!明明我知道,個天氣無非就系凍咗D.但我仲系好唔開心,想清淨D.最好冇曬煩惱,衰運有咁遠就同我行咁遠.明明我知道自己好地地.但老是話自己聽.自己有幾煩,有幾咁衰.
希望自己個病快D好番la.........“希望明天”呢句話幾時講都唔會過時架!!!!!
嗯!!!!so........各位.我一定會照顧好自己嘅!!!!!!