| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 | |
| . |
Today 我同阿蔡搭車去mk搵張文敏,之後轉錯車=o=仲見到個細路好低能咁落左去相反既電梯到!!佢差d冇命,之後我同阿蔡係到狂笑條細路!之後行左好耐都未買到野!!好彩最後都買到姐.haha!比我發現左d野!原來張文敏的世界只有黑色的!佢買咩都黑色,生活只有黑暗=o=too bad!之後張文敏條反骨仔走左lor!正衰人泥!哼!!之後同阿蔡去葵方睇佢個(死豬)可惜睇唔清楚佢個樣la!之後食野!之後走luuuuuuu..
|
| 刊登時間︰2005-11-19 11:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Poon 於 2005-11-21 05:44 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-11-21 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
張蚊蚊 於 2005-11-20 12:04 PM 發表:
魚 |||||:::: :[ 你玩野咩 ~!!~ 打人全朵架=.="" 我的世界唔係得黑色,
只係冬天我想要黑3之ma ~!!~ 如果你下次我同我行~我買"紅色"比你睇。
就11月尾 ~!!~ 再去過~好唔好呀????我諗住係你買"富"果間鋪到買件格仔3同
一年背心嬲呀~!!~ 咪我話的世界只有黑色呀~!!~ 我就買個紅色比你睇 ~!!~
|
網主回覆
好的!係紅色阿!5好昆我阿!!!!!!! Posted at 2005-11-21 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|