sugarpop
Free Mutic Notes MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
&~栗一(蕭)之日誌~*
HoPeKaReN
暱稱: ☆▁▂▃~KaReN~★
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2009-02-17
2008-11-19
2008-11-14
2008-11-11
2008-11-09
文章分類
全部 (54)
訪客留言
Cialis Vs Le... (Chassype)
Cialis Gener... (Chassype)
Cialis Funci... (Chassype)
Propecia Pre... (Chassype)
Ginseng Buy... (Chassype)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 142
今日人氣: 0
累積人氣: 3015
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天


2008-09-27 驚訝 分類: 未分類

今日好變態aR!

搭mtr番教會時....

係樂富站既時候,

有一對情侶好衣泣甘入左車廂,

好巧合地企係我前面,

兩方極之衣泣,

突然大風一吹(mtr好大風牙),

5知係5係男方既狼死!~

女方既裙.................掉左(車上乘客嘩然)

係尼個時候我就立即打電話比yvonne,

同佢分享尼個變態趣事,

yvonne開心咁講:終於有人變態過我啦!! 

佢又諗左1兩秒(尼1,2秒好靜)就既刻講:你冇錄低佢??

 我心諗:估5到yvonne你咁鹹濕....

我覺得女方既裙應該好鬆,

因為佢一入車廂就係甘拉高條裙,xd!

第2樣變態野係..

係石kip尾站,個對情侶就走左,

但係有1種好香既氣味圍繞我,

 就係1個男人企係我隔黎,佢既''加拿大''勁香,

好暈... 

太子~立即下車(脫離'香'味)

第3樣變態野係..

出閘既時候,

竟然比我見到有人着穿左大洞既絲'mat'!!

今日真係變態日!

 




訪客留言 (返回 HoPeKaReN 的日誌)


PRINCESSYOYO 於 2008-09-29 06:42 PM 發表:
karen siu你好變態ar``
竟然係咁望個女仔> 真係5應該ar]]
果然夠變態~haha!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaREn SiU 於 2008-09-29 05:53 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YvoNNe 於 2008-09-29 05:51 PM 發表:
你知唔知Cathy有睇你個blog
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mc_710 於 2008-09-28 10:20 PM 發表:
哈哈
你好正牙``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaRenKwaN21 於 2008-09-28 08:47 PM 發表:
哇!好變態ar!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaRenKwaN21 於 2008-09-28 08:46 PM 發表:
呢個cm 係4 molin閣的!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaRenKwaN21 於 2008-09-28 08:44 PM 發表:
cm''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HoPeKaReN 於 2008-09-28 08:42 PM 發表:
一定系cathy!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccchwc003 於 2008-09-28 08:30 PM 發表:
........cm~
~~~~~~~~~~孤獨的L上~
就是因為「是非精」我才會孤獨!!
「是非精」嚇到她不給我cm~
打波玩「隱型」~都是「是非精」的錯!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HoPeKaReN 於 2008-09-27 10:26 PM 發表:
re: yvonne

係ar,一發生就打俾你la,真夠fd底...

係,我望左好耐...搞到生眼挑針!
我專重私隱先至5 post,
留俾我自己睇...xdxdxd!
尼個yu mo lin二世既表現!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]