sugarpop
Free Mutic Notes MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
&~栗一(蕭)之日誌~*
HoPeKaReN
暱稱: ☆▁▂▃~KaReN~★
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2009-02-17
2008-11-19
2008-11-14
2008-11-11
2008-11-09
文章分類
全部 (54)
訪客留言
Cialis Vs Le... (Chassype)
Cialis Gener... (Chassype)
Cialis Funci... (Chassype)
Propecia Pre... (Chassype)
Ginseng Buy... (Chassype)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 142
今日人氣: 2
累積人氣: 3018
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


haha 分類: 未分類

                                我同bird-bird^ ^

-------係廁所用左1個鐘影既3張相---------------

~~~三位莫札特既後人~~~

其中2位後人合照

手手腳腳@.@

團契旅行曰

出發前------------>

蒙娜麗莎的微笑----{現代版}

在車上

沙灘上:

MISS YOU 同安安

我同安安既[鞋]子:

[四人同心]之腳

sor..冇影到玩遊戲同燒BBQ既相..==

走之前....

很歪的心...

同karrie影左一張相^u^

糖果屋:

食左一口再影:xp

甘又過左一日xD

      身體健康!財源廣進!學業進步!

ps:新年5少得既一定係利是..我估你識做la掛!hahaha




訪客留言 (返回 HoPeKaReN 的日誌)


禾是小筠-_-.`; 於 2008-02-06 11:27 PM 發表:
送你大大大粒C/\/\子`xDD-v-"
吾知講咩好-33333-``
閃人-_-.;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



阿翹 於 2008-02-06 11:00 PM 發表:
新年有唔少利是咁點?
有咩要做?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kai安 於 2008-02-06 09:15 PM 發表:
係你俾我先真
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*小菁=] 於 2008-02-06 09:05 PM 發表:
cM-,-好唔順咁黎留- -"
俾屈機...不過算啦,
邊有1個鐘-3-"!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]