今日起身個陣凍到pk.
之後返到學校=3=遲到架喇.
不過好彩李欣唔當我遲姐yeah!!!!
上堂真係好悶= =又好眼訓喎.
Lunch之後班主任係到[少]人.
連平時唔會[少]個個都避唔到0mG.
之後仲要3堂係禮堂=3=眼訓到pk.
放左有個書法比賽; 我都唔知係今日=3=!!!
我仲要係比人逼去參加; 乜得我d字好令咩= =!?
完左之後等人. 撞到班主任4次囉咩事=3=.
返到屋企又冇野做.... =3=
悶到pk.