|
若然我在這刻死掉了,會有人想念我嗎? |
| |
聽日就派卷啦我竟然有種興奮ge感覺 (好似有d變態:p)
同呢班同學剩翻落黎ge時間好少,我一定要好好珍惜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
琴日翻屋企前對左枝酒, 翻到去俾老豆老母撩起把火爆左幾句粗,就俾人打
我咩都忍得唯一既係俾人cum
俾老豆一野撞個頭埋牆好痛,流血
若然我在這刻死掉了,會有人想念我嗎?
到今朝個頭仲好啦痛,暈到pk
聽日都5知翻5翻到學.
我根本不屬於這片藍天,只是藍天外的一粒微塵,消失了也沒人會發覺的吧!
| |
click here:$ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|