今朝又係果個時間返sch..好彩見唔到佢啫...早讀冇帶book book..我仲諗住係王sir,,點知係Ms Ng..."唉~無奈lor..仲諗住do hw,,點知佢望到實,,做唔到..."之後上I.S..一入嚟就見到Ms寫咗一大堆嘢..都係about植物進行光合作用..Ms叫我地抄筆記..抄晒之後又叫我地睇返個實驗..唉∼Ms成日問我地明唔明..明都比你搞到唔明la,,本來我係知點解,,但係就比佢講到唔知點咁..
Then P.E堂,,Ms教掟膠圈..Ms話想我地學識咗,,F.3參加擲鐵餅喎..."睬你都錯呀,,我先唔會參加呀.."Maths堂,,阿sir check功課,,我話有幾題冇做都唔罰我..有4個冇做功課,,阿sir超唔like ke..加上我冒住險,,喺阿sir教緊書果陣do中文功課..中文堂,,我篇文作咗13幾個字就交咗出去...費是比Ms鬧..今堂Ms用PowerPoint教書..我feel到如果日日都係咁就好lar..
食lunch果陣,,聽Sinye講2c開慶功會..."唉∼佢地就好la,,如果2d班boy爭氣d咪得lor.."好失望..Potugha,,又係對住Ms Chan..頂佢唔順lor..都唔知佢係咪有病,,又默書..唉∼去死la..Eng去咗果架bus,,同嘉如1齊玩..玩到落堂..幾好丫..
放咗學,,釘返d底紙..唉∼超樣lor...幾隻色嘅底紙釘埋1齊..之後同阿菁n珊珊去咗果架bus...又見到佢..死得..玩到5點鐘,,就閃人陪珊珊搭車...
|