script language="javascript1.1">
"Forever Stipulate"
[_"有開始就有終結\-:.--終結來臨卻無聲無色"]] ||=" -||--緣係天意,份係人為"]]]
2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天


2007-08-03 分類: 未分類

                                   好眼訓啊....呢2日都訓得3 4個鍾,2日都要飲葡萄適先得  

                                                     不過咁夜訓都係值得,星期一請假打比佢叫佢lunch好冇呢?今晚諗諗先!~!

             星期一就要去註冊中廚啦...有d唔捨得e家讀緊果度d人...






訪客留言 (返回 HongYu26 的日誌)


R uby 於 2007-08-03 10:58 PM 發表:
hilo..*
邊個佢姐..
哈哈..
努力讀書牙..
永遠支持U*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

師父>_<你好想知咩=0=時機到話你聽
Posted at 2007-08-04 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安仔 於 2007-08-03 10:16 PM 發表:
比d心機呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收到!!
Posted at 2007-08-03 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lin Lin 於 2007-08-03 09:26 PM 發表:
邊個佢@_@?????
暗亞底話我知a_a"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好啊linlin@@
Posted at 2007-08-03 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kalai 於 2007-08-03 09:17 PM 發表:
留個言...
你志願做廚呀a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係啊>_<煮野食好好玩!!
Posted at 2007-08-03 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MC大BB 於 2007-08-03 08:51 PM 發表:
留言一個=]
我是誰 你知了 不用說@@
哈哈!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死野好掛住             同你打機果時啊...
Posted at 2007-08-03 08:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]