script language="javascript1.1">
"Forever Stipulate"
[_"有開始就有終結\-:.--終結來臨卻無聲無色"]] ||=" -||--緣係天意,份係人為"]]]
HongYu26
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1701
2007 年 8 月 3 日 星期五
2007-08-03
分類:
未分類
好眼訓啊....呢2日都訓得3 4個鍾,2日都要飲葡萄適先得
不過咁夜訓都係值得,星期一請假打比佢叫佢lunch好冇呢?今晚諗諗先!~!
星期一就要去註冊中廚啦...有d唔捨得e家讀緊果度d人...
發表時間:2007-08-03 06:03 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 HongYu26 的日誌
)
R uby 於 2007-08-03 10:58 PM 發表:
hilo..*
邊個佢姐..
哈哈..
努力讀書牙..
永遠支持U*
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
師父>_<你好想知咩=0=時機到話你聽
Posted at 2007-08-04 12:03 AM [
編輯
] [
刪除
]
安仔 於 2007-08-03 10:16 PM 發表:
比d心機呀
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
收到!!
Posted at 2007-08-03 10:21 PM [
編輯
] [
刪除
]
Lin Lin 於 2007-08-03 09:26 PM 發表:
邊個佢@_@?????
暗亞底話我知a_a"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
好啊linlin@@
Posted at 2007-08-03 09:32 PM [
編輯
] [
刪除
]
kalai 於 2007-08-03 09:17 PM 發表:
留個言...
你志願做廚呀a_a
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
係啊>_<煮野食好好玩!!
Posted at 2007-08-03 09:33 PM [
編輯
] [
刪除
]
MC大BB 於 2007-08-03 08:51 PM 發表:
留言一個=]
我是誰 你知了 不用說@@
哈哈!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
死野好掛住 同你打機果時啊...
Posted at 2007-08-03 08:52 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 HongYu26 的日誌
]