script language="javascript1.1">
"Forever Stipulate"
[_"有開始就有終結\-:.--終結來臨卻無聲無色"]] ||=" -||--緣係天意,份係人為"]]]
2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天


2007-08-06 分類: 未分類

本來諗住訓到7點半點知6點幾就比人嘈醒左....醒左就打機打到8點9之後就屾門口去[註冊中廚]lu~

搭車搭左好耐啊,之後去到就[註冊]啦心情又唔係好緊張wo- -"

註冊完就去左飯堂等師父,等左一陣就黎左

同師父係埋個lunch就走了,同師父講左好多野=0="

返屋企果陣仲見到人地拍   警訊   ....好搞野...

返到去之後打機打到好累....就去訓 訓到7點幾食完飯就打日記...

e...今日好似打得多左wo a_a






訪客留言 (返回 HongYu26 的日誌)


kwai0829 於 2007-08-07 03:29 PM 發表:
留番個言先=]

打多d係好事黎架...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

衰野....黎左啦=0=
Posted at 2007-08-07 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



R uby` 於 2007-08-06 09:28 PM 發表:
幾時又過黎同我食飯先"
我個班又有個人中廚啵!!
你地大日會做同學啵"]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊個黎?
我識唔識既?0
Posted at 2007-08-06 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]