script language="javascript1.1">
"Forever Stipulate"
[_"有開始就有終結\-:.--終結來臨卻無聲無色"]] ||=" -||--緣係天意,份係人為"]]]
2007 年 8 月 9 日  星期四   雨天


落雨啦 分類: 未分類

今日又如常返學今日好叻啊.....全場menu我讀哂啊,大膽左好多 呵 呵 呵

                                         返去搭車果陣好眼訓訓鬼左好彩知醒,唔係就xD啦

                                                    夜晚打打下機果陣唔知點解想返工...聽日諗住落去見[豆漿]返4個鍾睇下幾錢先!!<----好耐冇見啦bb,好掛住你啊






訪客留言 (返回 HongYu26 的日誌)


kalai 於 2007-08-10 03:24 PM 發表:
好可愛呀個bb@v@”
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

識貸wo呵呵 
 
Posted at 2007-08-10 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]