script language="javascript1.1">
"Forever Stipulate"
[_"有開始就有終結\-:.--終結來臨卻無聲無色"]] ||=" -||--緣係天意,份係人為"]]]
2007 年 8 月 10 日  星期五   雨天


八 號 風 球 分類: 未分類

嘻   今日又飲萄葡適谷爆自己,琴晚打機打到12點幾.....唔飲萄葡適真係死都唔掂啊/.\

今日轉左位入左水吧做,又學到新野a_a

做到2點幾有個阿sir行入黎話就掛八號....之後超快收檔準備走人

走果陣本來諗住搭巴士既,去到巴士站.....排都唔知排幾耐...之後轉搭地鐵再轉火車...好鬼迫啊...迫下迫下上到地鐵,企左一陣就轉火

車上到火車難得有位坐.....前面果位女士....隻[狐狸]走左出黎....嘩....爽死.....不幸既事再次降臨我身上,佢坐左係我及隔

離,shit......咁大過仔未c過坐火車坐到有d想死既感覺....一諗到呢度就咩都唔記得哂唔打了






訪客留言 (返回 HongYu26 的日誌)


R uby` 於 2007-08-10 08:56 PM 發表:
[[狐狸]]" 笑爆嘴..
我坐錦耐火車都未試過..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次試下lo- -包你不生難忘...
Posted at 2007-08-10 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jazaf 於 2007-08-10 07:03 PM 發表:
路過=]
今日個8號風球搞到我去去下街...
要折返><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]