小可力的花花世界
小可力正努力地研究人生美學
http://blog.yahoo.com/horlickho/articles/page/1
HorlickHo
暱稱: Horlick Ho
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
搶先看~~~ 讓人心動的...
shopping experience ...
大眾化的高效能面霜@O...
眼睛立體放大@SKII R....
展現動人大眼@SKII
文章分類
全部 (301)
訪客留言
Cytotec Udi ... (Chassype)
Propecia Gen... (Chassype)
Comprar Cial... (Chassype)
Buying Viagr... (Chassype)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 11
今日人氣: 82
累積人氣: 38492
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 5 月 7 日  星期二   晴天


我的轉奶粉心得 分類: 未分類


 

小哈米豬大個女了~~

而家7個月啦~(, 仲未介夜奶呢…….我就快死了)

佢好精靈活潑的

不過就好認人, 好膽小的

過唔到手……勁痴爸爸架~~ >.<

 

而家終於轉2號了~

姑娘說: 1號仔可以食到1yr old , 不過2號仔又高d蛋白質, 可配合肌肉成長

哈哈, 咁我1 號同2號一齊食啦~

原本冇問題呀~

 

不過2號仔同1號仔既formula 係唔同的

 

我既感覺:

1 號仔:易溶, 淡味, 唔會太甜, 唔熱氣

2號仔: 1 號仔難溶少少, 香濃d , 雲呢拿味, surose, 都係唔熱氣

 

(哈米豬仲係3-4個鐘一餐, 每日-7)

1星期, 我每一只俾一餐2號仔哈米, 一定唔可以係早餐, 同最尾0個餐

à便便正常, 哈米好似鐘意食2號仔多d

 

1 號仔: 3-4, 睇心情, 試過5

2號仔: 一般飲5., 試過飲到6~~~~~~仲要飲得好快

 

過左一星期, 可以同佢轉22號仔了~~~

我暫時會keep 住一半1,一半2號仔

 

大隻d大隻d~

希望小哈米身體健康啦~~~~


 


歡迎瀏覽我的不同平台~
yahoo blog
the ztyle
beauty exchange
she.com
elle.com
fashion & beauty
beautiful life
U beauty
Sina
ladyqooza
SHEWIN

 






訪客留言 (返回 HorlickHo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]