朝早...
同小Phyllis around 8點半返到學校,
牙BB 8點已經返到黎啦...點解???
就因為佢唔記得睇時間表lor...
poor...可憐嘅BB 牙...... >.<''
around 10點半...
"萬人健康操"正式開始,
一句講哂:
無聊,低能,低B......>3<''
最後ms ma話要睇男仔跳一次,
我哋女仔就坐係後面睇show,
好好笑牙....
hahaha....笑到傻咗... XDXDXD''