依幾日 (27/7-31/7) 同小Phyllis去咗泰國玩,
都幾好玩架...仲好happy添... =]*
※※※ 27/7 ※※※
6點就要到機場啦,
好早牙...攰... >.<''
導遊話有9個小朋友,
我諗年紀應該同我差唔多,
點知D小朋友係4,5歲個D lor...
O哂嘴...>.<''
下午去咗Dream World 主題樂園玩,
最令我難忘嘅係去"雪城"玩,
個度好凍牙...>.<''
我同小Phyllis仲玩咗好多次雪"hill"添,
有個蒙面kai佬 (小Phyllis 的愛人... xdxdxd... 講笑而已) 成日嚇我哋,
佢痴痴地線ga...
後未仲發生咗一件難忘趣事...haha... (想知問小Phyllis啦!!! =]*)
※※※ 28/7 ※※※
今日超攰牙...
首先去咗野生動物園,
見到好多動物,
有D仲好罕有添...
晚上去咗跳蚤市場shopping,
得個個半鐘shopping,
唔夠時間,
買得好少野... =[*
but 買咗souvenir 俾七小福牙,
希望佢哋鍾意啦...=]*
※※※ 29/7 ※※※
朝早7點就起床了,
好睏牙...好想瞓覺... >.<''
lunch time 去咗一間高尚嘅hotel食飯,
個hotel好高牙,
成84層......
※※※ 30/7 ※※※
今日係最unforgettable嘅一日...
朝早6點半就起床了,
然後到珊瑚島玩水上活動,
個怏艇行得好快,
加上浪好大,
所以飄得好勁,
好似玩海盜船咁...
個頭好暈牙... >.<''
我哋首先玩香蕉船,
反艇咗一次,
香蕉船全反,
我哋全跌落水...
D水好鹹牙... 鹹死人啦... >.<''
then, 同牙庭玩水上電單車,
開得好怏牙,
刺激極了... =]*
最後,玩海底漫步,
都幾玩架,
餵咗魚&摸珊瑚...
回程時仲發生了一件一連串嘅歷險飄游記,
"黑"仔當頭... >.<''
1. 大船走咗,
所以要搭細船,
但細船遲遲未到,
等咗差唔多15 mins 先黎.....
2. 當細船到時,
rains cats and dogs,
等多約20 mins 先上船......
3. 終於停雨了,
上船去,
D浪又高又大,
好暈牙,
仲有好多人嘔添......
4. 架船行下行下,
在沙灘不遠處,
突然冇油,
oh my god!!!
我哋係海中飄游,
好辛苦牙,
慘極了... =[*
5. moreover,
經過嘅人不但沒有伸出援手,
反而偷笑,
好衰牙佢哋,
無助ING... =[*
6. 等咗唔知幾耐,
終於有人黎幫我哋,
佢哋想攞桶油俾我哋,
點知成桶油跌咗落海,
oh my god!!!
傻眼ING... >.<''
7. then,個引擎又消咗,
D船夫用條繩撻番個引擎,
點知拉下拉下,
條繩裂開咗,
真是黑仔當頭... =[*
8. 最後,連旅遊車都走咗,
我哋只好踏"兩排車"番hotel......
What an awful day it was!!! =[*
※※※ 31/7 ※※※
去咗騎大象&馬車,
仲睇咗monkey show,
then,去土產店買local food,
買咗好多野牙......
3點幾就去咗機場啦,
好早牙......
成12點先返到屋企,
好攰牙... >.<''
|