☆◆Nicole's Diary◇★
歡迎瀏覽Nicole嘅diary!!!留個CM啦!!! ^.^
Hoyannicole
暱稱: *~Nicole~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-01
2008-08-11
2008-08-01
2008-07-23
2008-07-19
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 29
今日人氣: 1
累積人氣: 1087
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


2008-08-01 分類: 未分類

依幾日 (27/7-31/7) 同小Phyllis去咗泰國玩,

都幾好玩架...仲好happy添... =]*

 

※※※ 27/7 ※※※

6點就要到機場啦,

好早牙...攰... >.<''

導遊話有9個小朋友,

我諗年紀應該同我差唔多,

點知D小朋友係4,5歲個D lor...

O哂嘴...>.<''

 

下午去咗Dream World 主題樂園玩,

最令我難忘嘅係去"雪城"玩,

個度好凍牙...>.<''

我同小Phyllis仲玩咗好多次雪"hill"添,

有個蒙面kai佬 (小Phyllis 的愛人... xdxdxd... 講笑而已) 成日嚇我哋,

佢痴痴地線ga...

後未仲發生咗一件難忘趣事...haha... (想知問小Phyllis啦!!! =]*)

 

※※※ 28/7 ※※※

今日超攰牙...

首先去咗野生動物園,

見到好多動物,

有D仲好罕有添...

 

晚上去咗跳蚤市場shopping,

得個個半鐘shopping,

唔夠時間,

買得好少野... =[*

but 買咗souvenir 俾七小福牙,

希望佢哋鍾意啦...=]*

 

※※※ 29/7 ※※※

朝早7點就起床了,

好睏牙...好想瞓覺... >.<''

lunch time 去咗一間高尚嘅hotel食飯,

個hotel好高牙,

成84層......

 

※※※ 30/7 ※※※

今日係最unforgettable嘅一日...

朝早6點半就起床了,

然後到珊瑚島玩水上活動,

個怏艇行得好快,

加上浪好大,

所以飄得好勁,

好似玩海盜船咁...

個頭好暈牙... >.<''

 

我哋首先玩香蕉船,

反艇咗一次,

香蕉船全反,

我哋全跌落水...

D水好鹹牙... 鹹死人啦... >.<''

then, 同牙庭玩水上電單車,

開得好怏牙,

刺激極了... =]*

最後,玩海底漫步,

都幾玩架,

餵咗魚&摸珊瑚...

 

回程時仲發生了一件一連串嘅歷險飄游記,

"黑"仔當頭... >.<''

1. 大船走咗,

所以要搭細船,

但細船遲遲未到,

等咗差唔多15 mins 先黎.....

 

2. 當細船到時,

rains cats and dogs,

等多約20 mins 先上船......

 

3. 終於停雨了,

上船去,

D浪又高又大,

好暈牙,

仲有好多人嘔添......

 

4. 架船行下行下,

在沙灘不遠處,

突然冇油,

oh my god!!!

我哋係海中飄游,

好辛苦牙,

慘極了... =[*

 

5. moreover,

經過嘅人不但沒有伸出援手,

反而偷笑,

好衰牙佢哋,

無助ING... =[*

 

6. 等咗唔知幾耐,

終於有人黎幫我哋,

佢哋想攞桶油俾我哋,

點知成桶油跌咗落海,

oh my god!!!

傻眼ING... >.<''

 

7. then,個引擎又消咗,

D船夫用條繩撻番個引擎,

點知拉下拉下,

條繩裂開咗,

真是黑仔當頭... =[*

 

8. 最後,連旅遊車都走咗,

我哋只好踏"兩排車"番hotel......

 

What an awful day it was!!! =[*

 

※※※ 31/7 ※※※

去咗騎大象&馬車,

仲睇咗monkey show,

then,去土產店買local food,

買咗好多野牙......

3點幾就去咗機場啦,

好早牙......

成12點先返到屋企,

好攰牙... >.<''