2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天
知道左某幾科成績啦... 鬱悶

啦....我都知你地好想知我d成績既....

唉.....

中文說話:71/100 & 17/20

中文聆聽:74/100

中文reading:28.5/50

中文寫作:62.5/100

會計:78/100

T&T(paper 1):18/40

T&T(paper 2):6/60

wpbc:72/100

 

收左4科ja∼∼∼∼∼>>>

科科都唔夠8成ge分..><...死啦死啦..><中文miss話我幾好....哈哈

一陣到english paper啦..><

死啦t&t勁差囉..得果幾分= =不過我冇溫過..係咁上下咖啦..><

 

 

 

                                                                                                       

刊登時間︰2006-02-08 02:59 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Hoye 的日誌)


fanny 於 2006-02-09 03:21 PM 發表:
你要學好d,唔好令你身邊d人擔心你,我永遠g持你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Hoye
暱稱: 西瓜[*唔食蔥]~~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我的新日記
乖乖~
分手了.呀龍......再見...
今日同lo sir嘈.....冇...
屌!!!!!!!!!!!!61 ...
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
一個改變了我和你的故...
我的第2個家
媽子的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 58
今日人氣: 12
累積人氣: 3646
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed