| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 |
 |
知道左某幾科成績啦...  |
啦....我都知你地好想知我d成績既....
唉.....
中文說話:71/100 & 17/20
中文聆聽:74/100
中文reading:28.5/50
中文寫作:62.5/100
會計:78/100
T&T(paper 1):18/40
T&T(paper 2):6/60
wpbc:72/100
收左4科ja∼∼∼∼∼>>>
科科都唔夠8成ge分..><...死啦死啦..><中文miss話我幾好....哈哈
一陣到english paper啦..><
死啦t&t勁差囉..得果幾分= =不過我冇溫過..係咁上下咖啦..><
|
| 刊登時間︰2006-02-08 02:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
fanny 於 2006-02-09 03:21 PM 發表:
你要學好d,唔好令你身邊d人擔心你,我永遠g持你
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|