| 2006 年 2 月 21 日 星期二 |
 |
 |
好眼訓呀..  |
琴日番到泥....係4a訓死左...
成日都冇上課....好在唔係好多野教姐...
好累呀.........""""""><
想訓足十日十 晚..
上課悶到死....><
有d想做prefect長...
但.....妖..!!!!
勁唔服條仆街 !!
串到死...又冇禮貌...又唔係做到野... \\\
屌...不過我自問我都唔係好得...我擔當唔起..
理撚得你死...我有我轉day...車!!!!= .=
點呀..十因...我拎左你件嬲喎..你知唔知呀..
卡卡 唔知你仲有冇3著呢....^^
miz 喔....珍珍...我諗到啦...嵐嵐件事...我嬲完咖啦
佢總有一日會死...!!!!我就睇佢幾時死...卡卡卡
""""||||||*比我知道吳wing d野...唉....|||||*
why...朋友總係要咁多野...開開心心唔好咩...><
唉.....{{{{{{{又眼訓啦}}}}}}}
.+.+.+...早豆...+.+.+.

十為番左泥啦...好開心
|
| 刊登時間︰2006-02-21 02:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
maggie 於 2006-02-23 10:42 AM 發表:
昨天我去黃大仙,幫你求了枝第一簽, 好野黎架...
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|