2006 年 4 月 18 日  星期二 晴天
珍珍.... 不安

同珍珍嘈...

唉..都唔想提了,

珍珍,你有睇我日記嗎??同你講d野//

””””””可能我只會係你唔開心我時候有用,,””””””

””””””當你開心的時間,我不在你心中...””””””

””””””又可能係當你開心的時候,我不明白.””””””

””””””我只懂與人分享不快,or為人分擔不快”””””

””””””但不能與任何人都分享快樂,因我很單獨的””””

””””””呢排我同你都好串,,,,唔知呢””””””””

”””””我一知道你又和你的朋友出去玩,我會很唔高興””””

””””因為我覺得你是我的.我好自私吧??一向我都是如此”””

””””你呢..和你的朋友一齊,有冇諗起我???””””””

”””””””算了吧,,不開心揾我,我一定在你身邊的>3<””

你有話要同我講嗎?????

好多野我都想打出泥= =不過我唔識打果d字...∼”∼

                                                                                                       

刊登時間︰2006-04-18 05:56 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 Hoye 的日誌)


阿水 於 2006-04-18 11:51 AM 發表:
haha!!你同個阿姨嘈都唔夠人嘈a,攪錯a!俾我就一開始屌晒佢全家la!!shit!!!女人唔保護自己,冇人保護到你ga!
係我自己呢排心情唔好嗜~唔關你事,就係因為我心情唔好,所以我先一定要同d fd去玩,去顛,唔係的話,我會死ga!!!唔開心,我緊係唔會傷害自己la!!咁米發洩lo...唉,真係好辛苦,落d都只係想自己暫時唔記得d唔開心ga野嗜~但其實e個方法冇咩用= =
你同個個咩monkey一齊,唔該你自己小心d,一睇就知佢唔係好人la!唉a~自己照顧自己la,最緊要唔好有d咩事....唔係就擔心死我了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Hoye
暱稱: 西瓜[*唔食蔥]~~
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
我的新日記
乖乖~
分手了.呀龍......再見...
今日同lo sir嘈.....冇...
屌!!!!!!!!!!!!61 ...
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
一個改變了我和你的故...
我的第2個家
媽子的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 58
今日人氣: 12
累積人氣: 3573
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed