| 2006 年 4 月 18 日 星期二 |
 |
 |
珍珍....  |
同珍珍嘈...
唉..都唔想提了,
珍珍,你有睇我日記嗎??同你講d野//
””””””可能我只會係你唔開心我時候有用,,””””””
””””””當你開心的時間,我不在你心中...””””””
””””””又可能係當你開心的時候,我不明白.””””””
””””””我只懂與人分享不快,or為人分擔不快”””””
””””””但不能與任何人都分享快樂,因我很單獨的””””
””””””呢排我同你都好串,,,,唔知呢””””””””
”””””我一知道你又和你的朋友出去玩,我會很唔高興””””
””””因為我覺得你是我的.我好自私吧??一向我都是如此”””
””””你呢..和你的朋友一齊,有冇諗起我???””””””
”””””””算了吧,,不開心揾我,我一定在你身邊的>3<””
你有話要同我講嗎?????
好多野我都想打出泥= =不過我唔識打果d字...∼”∼
|
| 刊登時間︰2006-04-18 05:56 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
阿水 於 2006-04-18 11:51 AM 發表:
haha!!你同個阿姨嘈都唔夠人嘈a,攪錯a!俾我就一開始屌晒佢全家la!!shit!!!女人唔保護自己,冇人保護到你ga!
係我自己呢排心情唔好嗜~唔關你事,就係因為我心情唔好,所以我先一定要同d fd去玩,去顛,唔係的話,我會死ga!!!唔開心,我緊係唔會傷害自己la!!咁米發洩lo...唉,真係好辛苦,落d都只係想自己暫時唔記得d唔開心ga野嗜~但其實e個方法冇咩用= =
你同個個咩monkey一齊,唔該你自己小心d,一睇就知佢唔係好人la!唉a~自己照顧自己la,最緊要唔好有d咩事....唔係就擔心死我了
|
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|