Ckl Fuckin Borin" Life
好友名單
網站連結
WWE 摔角
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 186
今日人氣: 1
累積人氣: 2406
2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


2009-09-17 分類: 未分類

==============================

 

2009-9-18,愈泥愈鍾意上中史--

除左上堂學中國D野仲講埋學校D[不能說的秘密]好正--

上PE堂幫人夾腳度脂肪,好玩--係到夾人D腳毛扯佢,正

我手脂肪6腳脂肪10

 

2009-9-17,今日如常返學上堂放學跳舞

兩堂中史都好正,小測有D唔記得 - -

通識許sir收功課,我係到抄返自己果份,佢以為我抄人

我同佢對望左30秒左右,佢先知我抄緊自己果份.怪錯我..Lol

放學返到屋企沖涼,重裝Window,食左半個巨無霸同D著條就出門

早左3個字出門,去到官塘先6點35分,買左個豬柳蛋包上去食

原來有人仲早過我--,2,3個鐘都係係到練野,HOJI已經可以"RE Y再去2000"

我仲係"RE Y"好想超越HOJI--[無可能],跳完走果陣10點去到MTR

買左小童飛,入閘就上電梯果陣,有人行埋我到,我都估到咩事--

比條友查身份證,之後叫我退錢買返成人,好彩冇罰我500--

今次真係食屎食著豆?好灰,買錦多次第1次比人捉..

 

 

只剩下你一張相n你畫既畫..其他好多已經deleted...






訪客留言 (返回 IAMCKL 的日誌)


star_1614 於 2009-09-24 02:10 PM 發表:
好彩我冇比人捉
仲有中史果d不能說的秘密真係好搞笑
cm∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aRmO723 於 2009-09-22 08:29 PM 發表:
塱塱"?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0yuki0L 於 2009-09-21 11:18 PM 發表:
COMMENT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oMeILiNGo 於 2009-09-21 07:00 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bobii_yEE 於 2009-09-17 04:59 PM 發表:
哈哈,,比人捉..
咁好ge吾罰你$500XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢肯定見我太令仔,,所以唔罰我500
[[果條友男泥]]
Posted at 2009-09-17 05:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raymond30011 於 2009-09-17 11:26 AM 發表:
cM,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





IAMCKL
暱稱: Ckl