==============================
2009-9-25,訓得超唔好,唔記得幾點訓
3點起左次身,5點又起左,6點又起左,終於到7點,
其間發既夢係斷下斷下,個夢……唉
中文堂悶
歷史因江sir冇返,自由活動,同矮仔/白頭佬睇相
中史,英文好快又一堂,RS堂睇MISS張講既"蜘蛛俠3:第3盒"
飯後一個小息,我用水淋蕃薯果班人,比佢地追,可惜佢地比我玩死
我有2次走都見到某人
2009-9-24,Albert終於比返$ 我,終於有錢na--
今日堂中史好悶,釣魚聽唔到書,之後話睇曹格打側田,即刻醒左
最後部垃圾電腦睇唔到,冇晒mood--,
英文好似作文,好快又一堂
數學堂係到望住個天,
PE跑9分鐘,攰死,琴日跳完舞已經好攰同傷左頸
話說就係學BBOY TAISUKE果招時整傷,
跑完9分鐘仲要跳2分鐘蠅,痴膠花的嗎?!自由活動自己去左後面練
放學同文明,強,樂姐去左mk,買左Mr.同LP隻碟+埋171

下面果2隻係今日新買``
得錦少CD咋--",隻D.M.C好後悔買左,有冇人要50賣,Haaa.
than去無印買野,買完好似6點就閃人
救命,成身好攰,條頸仲要好痛...
|