Ckl Fuckin Borin" Life
好友名單
網站連結
WWE 摔角
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 186
今日人氣: 0
累積人氣: 2405
2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


2009-10-23 分類: 未分類

==============================

 

2009-10-23,My fuckin" boring life2.

today i need to go school join a fuckin" activity

is boring than yesterday , but i hv lots of fun in this day

琴日影相果2個仲記得我--,今日佢又有影我

我又照舊揮手同做手勢望鏡頭影相博出位,Hahaaaaa`

 

2009-10-22,My fuckin" boring life.

i wanna improve my english & breaking and my fuckin"life

朝早比人嘈醒,一點又返學,頭果個鐘義工講座勁悶

之後個歷奇活動,okay好玩na,果個咩亞馬遜河好難忘l0r,

又唔知咩事HI大左,比2個人影我竟然係到V手勢影相同揮手--

有次仲比拍片果個拍,我對住鏡頭揮手,之後塊牌比踢走左l0r--

雖然低低能能但係我就係鍾意呢d低能野,Haahaaaa`

[今日又比人遺忘] 呢個活動後期好GAG好笑

 

講返琴日單野先--,話說飯後個小息我同杜吊玩,果陣落Bitch落去

我騎上杜吊到,行到樓梯望後見黃靜婷追出泥,超大壓迫感,

我同杜吊即刻沖左落去2樓換梯落更衣室,Bitch換完衫就返上去

上到去J龍行埋泥指住地理室,我都估到佢會係入面CAMP住我地--

佢出泥比佢見到果陣,我仲諗住"哩"埋--最後都係入地理室比佢小

佢小都只係話下我地,冇鬧到,MISS問我做咩錦玩

"我話:因為HI大左","佢好好奇問:攪咩HI大左",我同杜吊就忍唔住笑

由開始比佢小開始差唔多全程都係忍笑,勁辛苦.我既生活質素真係高- -






訪客留言 (返回 IAMCKL 的日誌)


bobii_yEE 於 2009-10-23 11:12 PM 發表:
博出位lor= ="
CM=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



raymond30011 於 2009-10-23 10:52 PM 發表:
cM,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oMeILiNGo 於 2009-10-23 10:36 AM 發表:
haha
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





IAMCKL
暱稱: Ckl