唉!!!! 今日超黑仔lo>_< 去到bus stop 先G改左路線 搞到又轉梨轉去 先到屋企 係你眼中只有佢的存在 卻沒有發現一旁的我
啱啱去水溏跑步bo 點g行行下去到海邊 諗住行近d 點g一個大浪打埋梨 點g健 太 ' 扯開左小魚 剩低我一個係海邊 重餃到套三濕曬
我不想带着你所谓的友誼。 你有無諗過我的感受