※This Is aR聰...BLOG.◎
細rain 森森 bin aR興 aR俊 銘
我們永永遠遠都不是朋友,
而是最好的兄弟..............
一世都5準你地去改變.........
BY聰.
IAtChong
暱稱: aR聰
性別: 男
國家: 澳門
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-09-02
2010-08-23
2010-08-06
2010-08-05
2010-07-30
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 1205
今日人氣: 9
累積人氣: 10944
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


2009-06-08 分類: 未分類

6月6日

星期5rain 黎左我home訓,,,

之後聽日去bbq,,同晒太陽,,,

不過我地成4點幾先訓..之後10點幾起身,,汁好晒野

之後等興車我地去黑沙,,,

12點幾過到去晒太陽晒到4點到,,之後cindy佢地黎,,等左個半鐘lo一個人頂,,

之後玩到8點幾走,,,

返到home10點到之後沖個涼等rain黎我home 一齊去新新戈到唱k  ,

因為佢提早搞生日,,

之後玩到5點幾先走,,, 

then 佢地幾個人去左我home,,食早餐,,,傾左陣計都成7點幾8點,,,

then之以為可以訓ga la  10點幾a姨打比我話姨丈生日要去海景皇庭飲茶,,

我頂攰到叫晒求命

之後仲要沖返home換3出去找森森陪去buy野,,

之後就同串仔 一齊去大6 cut hair ,,cut 左個新頭髮,,

個個人都話e加好睇d,,因為,短左..加上又太熱,

之後又沖去森森home 幫佢正野本身諗以後都5會正戈樣野ga la,, 不過佢係我兄弟算la 都係幫左佢,,

之後11點幾走,,返home 食d野訓............e幾日真係係home10個鐘都冇,,,

6月8日..

今日去左找銘陪佢去見工,, 好多都要18先得,, 佢真係5好才,,

得百佳.不過人正好低lo-=-

之後我地去左高士得想睇下仲有咩做,

點知去食左食四哥幾好食,,hehe..

之後送佢去坐車,,之後我就返home,,

 

 






訪客留言 (返回 IAtChong 的日誌)


war159357 於 2009-06-11 11:30 PM 發表:
有新髮型要post相出黎睇ga!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kevin3515 於 2009-06-10 11:40 PM 發表:
哥個威風佬都會出街Ga 咩,,,世界變!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



arSUN 於 2009-06-10 08:42 PM 發表:
bbq....
i wnat to bbqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



john91 於 2009-06-10 07:03 PM 發表:
今個星期係咪Rain搞bbq
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CALvin_RaR 於 2009-06-10 12:44 AM 發表:
我唔想ga..係班女人慢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bobo27 於 2009-06-10 12:12 AM 發表:
HI 阿聰!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MLM4ever 於 2009-06-09 08:53 PM 發表:
唉...咩都要18先有得做!
悲呀T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jimmy211211 於 2009-06-09 05:14 PM 發表:
辛苦命阿聰@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MIMImo 於 2009-06-09 01:42 PM 發表:
對唔住LO....
要你等左咁耐...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



clegg 於 2009-06-09 02:09 AM 發表:
遲d我地班bbq
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]