6月6日
星期5rain 黎左我home訓,,,
之後聽日去bbq,,同晒太陽,,,
不過我地成4點幾先訓..之後10點幾起身,,汁好晒野
之後等興車我地去黑沙,,,
12點幾過到去晒太陽晒到4點到,,之後cindy佢地黎,,等左個半鐘lo一個人頂,,
之後玩到8點幾走,,,
返到home10點到之後沖個涼等rain黎我home 一齊去新新戈到唱k ,
因為佢提早搞生日,,
之後玩到5點幾先走,,,
then 佢地幾個人去左我home,,食早餐,,,傾左陣計都成7點幾8點,,,
then之以為可以訓ga la 10點幾a姨打比我話姨丈生日要去海景皇庭飲茶,,
我頂攰到叫晒求命
之後仲要沖返home換3出去找森森陪去buy野,,
之後就同串仔 一齊去大6 cut hair ,,cut 左個新頭髮,,
個個人都話e加好睇d,,因為,短左..加上又太熱,
之後又沖去森森home 幫佢正野本身諗以後都5會正戈樣野ga la,, 不過佢係我兄弟算la 都係幫左佢,,
之後11點幾走,,返home 食d野訓............e幾日真係係home10個鐘都冇,,,
6月8日..
今日去左找銘陪佢去見工,, 好多都要18先得,, 佢真係5好才,,
得百佳.不過人正好低lo-=-
之後我地去左高士得想睇下仲有咩做,
點知去食左食四哥幾好食,,hehe..
之後送佢去坐車,,之後我就返home,,
|