e幾日好多人都好似5見左,,
佢地好似好多野做,,
有佢地要忙ga野,, 去做野去沖實自己,,,
但係只有我一個..
係到等時間過..日日都訓到 點幾 2點,,
好想d時間快d過,, 5知做咩野 ,, 好似身邊小左好多野咁
好5自在,, 好怪,,想講又講5出.. 一直係到想,但係個答案都係5知,,
係咩呢?可能e一世我都5會知,或者好快我就會知到,,
....................................... 真係無料,,講d咁ga野hehe.. 希望大家係e個暑假過得開心d 啦^o^
今日我一個人行左好多地方,, 慢慢行 冇一個目的地去行,,
見到好多野,,
見到一d公公婆婆咁大年幾,都仲係到為左自己ga生計去粗心,,
好多人都好慘..成日都要為左3餐去做野,,有時真係食都冇得好食,,
但係好似我e d 死令仔,,成日掛住去玩,,野又5去做,,就係識等a媽a爸比$我洗,,
做咩只係為左自己開心,,一d都冇去諗過其他人,,
每一個人都有佢5同佢ga諗法,, 我都係一樣,,
有時d野係知到明白,係自己係做錯,係一件好5岩ga事,係自己5好,,但係就係5知點解,,
就係會一直一直錯落去,,不想去改,,,
可能係死要面掛,, 而我就係e d咁ga人,,希望你地能睇諒,,,,
多謝你地先" ...................................................................................................................
好想去多d唔同ga地方,, 見5同ga野,,之後去發現自己有幾無知,,,,,,,,,,,,,,,,
|