※This Is aR聰...BLOG.◎
細rain 森森 bin aR興 aR俊 銘
我們永永遠遠都不是朋友,
而是最好的兄弟..............
一世都5準你地去改變.........
BY聰.
IAtChong
暱稱: aR聰
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-23
2010-08-06
2010-08-05
2010-07-30
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 1205
今日人氣: 4
累積人氣: 10930
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 21 日  星期日   晴天


我的人生就是這樣無料,像小孩,,, 分類: 未分類

e幾日好多人都好似5見左,,

佢地好似好多野做,,

有佢地要忙ga野,, 去做野去沖實自己,,,

但係只有我一個..

係到等時間過..日日都訓到 點幾 2點,,

好想d時間快d過,, 5知做咩野 ,, 好似身邊小左好多野咁

好5自在,, 好怪,,想講又講5出.. 一直係到想,但係個答案都係5知,,

係咩呢?可能e一世我都5會知,或者好快我就會知到,,

....................................... 真係無料,,講d咁ga野hehe.. 希望大家係e個暑假過得開心d 啦^o^

今日我一個人行左好多地方,, 慢慢行 冇一個目的地去行,,

見到好多野,,    

見到一d公公婆婆咁大年幾,都仲係到為左自己ga生計去粗心,,

好多人都好慘..成日都要為左3餐去做野,,有時真係食都冇得好食,,

但係好似我e d 死令仔,,成日掛住去玩,,野又5去做,,就係識等a媽a爸比$我洗,,

做咩只係為左自己開心,,一d都冇去諗過其他人,,

每一個人都有佢5同佢ga諗法,, 我都係一樣,,

有時d野係知到明白,係自己係做錯,係一件好5岩ga事,係自己5好,,但係就係5知點解,,

就係會一直一直錯落去,,不想去改,,,

可能係死要面掛,, 而我就係e d咁ga人,,希望你地能睇諒,,,,

多謝你地先" ...................................................................................................................

好想去多d唔同ga地方,, 見5同ga野,,之後去發現自己有幾無知,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

 






訪客留言 (返回 IAtChong 的日誌)


clegg 於 2009-06-26 01:05 PM 發表:
你都知你細路仔呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CALvin_RaR 於 2009-06-25 03:45 PM 發表:
咁有深度ge...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊有-.-"
Posted at 2009-06-26 09:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FANTANG 於 2009-06-25 12:14 PM 發表:
大個仔la,..比心機讀書la>..
一定要升班ar...^^v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定一定,..
Posted at 2009-06-26 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gobichao 於 2009-06-25 10:50 AM 發表:
cm xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zoeleong 於 2009-06-25 02:10 AM 發表:
去旅遊~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

想ga -.-"
Posted at 2009-06-26 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MIMImo 於 2009-06-23 09:14 PM 發表:
識唸左BO...希望你有一個充實GE暑假LA...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

更係,,, 一定一定
 
Posted at 2009-06-26 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



john91 於 2009-06-23 02:45 PM 發表:
補考俾心機
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55 一定la..
Posted at 2009-06-26 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zh_Ya 於 2009-06-23 01:27 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-06-23 01:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kachon1114 於 2009-06-22 08:10 PM 發表:
er...加油努力!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx..
 
Posted at 2009-06-26 09:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



In_1024 於 2009-06-22 02:09 PM 發表:
wa.."!!
我沒有看錯吧..?!!!
ar聰識諗了.?!!!!!!!!!!
真多謝上帝..."!!!!!!!!!!!!
希望你可以找到工作na."
或者去進修課程ar.""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

姐係我以前5識諗啦- .-"
Posted at 2009-06-26 09:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]