前日同坤少一早起身去學車,,
上左巴士先知5記得帶上堂戈張紙,, 我頂又要返home 羅,,
之後去到晒到呀,叫晒救命,,真係就死咁ga樣..
學左一個鐘,晒到好明顯有2節色--
真係頂 --黑左好多 本身想黑d健康d 不過e隻黑得有d7 --
.........................
今日一早起身返左去學校練波..
練到2個塞頭都魚左我頂- -痛都叫晒救命,
本身仲想去健身 ,,不過太痛都冇去,,
之後4點去黑沙bbq ,,因為有人生日,,
去到本身想玩 不過有d 痛so 都冇玩 ,,
之後好早就返home ,,
7月8日就知升5升到la ,, 其實 日日都好怕- -不過怕都冇用la .. 要面對事實.