今年終於升上中5啦,,
其實都怕左好耐下,......
好多謝幫我溫書ga人..
尤其係多謝cindy, 君姐,天雞,銘,ar妹,源仔,堤子,仲有其他幫我加油ga朋友^^ thx晒
,之後尋日同左fd 一齊去電頭髮,,
電左都5係好7ga.,,希望人地5好笑我7
...之後小明車我返home 拎野去健身,,
then健完又要去唱k. 本身頭痛又攰都5係好想去,,不過佢地次次叫到都冇去,
今次5去就5好意思啦,,
仲要多謝ar青同ar蚊啦,,多謝你地關心,, e排好小見到你地,但係你地見到我都咁關心我thx ^^
"我升左班la,,
我對你ga承諾已經完左,,
希望你以後可以開心啦,做自己中2ga野.."