※This Is aR聰...BLOG.◎
細rain 森森 bin aR興 aR俊 銘
我們永永遠遠都不是朋友,
而是最好的兄弟..............
一世都5準你地去改變.........
BY聰.
IAtChong
暱稱: aR聰
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-02
2010-08-23
2010-08-06
2010-08-05
2010-07-30
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 1205
今日人氣: 3
累積人氣: 10929
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 26 日  星期日   晴天


2009-07-26 分類: 未分類

而加日日 訓到5知時間,,

真係din din 下,,.... 

尋日去學車,,開始打8字,,

打打下,,見到有個女仔極搞笑,

人開50仔佢開50仔,, 係就撞車戈時煞車未得lo

佢5 淨係識\係到大0叫,,之後車一直向前撞,,抄左係地下,,仲要5放油門,,

條女真係好想死,,,,,hehe

之後佢個教練就大叫放油門啦你係未傻ga,白痴,ga邊會咁蠢.......

真係笑死我,,,,,,,,,,,

死人小明今日冇去健身,, 偷懶 \./"下次一定要捉佢去先得.....

.................................................................................................................................................

開始計劃我地ga 8月之旅hehe..   

 

 






訪客留言 (返回 IAtChong 的日誌)


KEnchow3056 於 2009-07-29 10:43 PM 發表:
超衰...5好英雄救美..
  重要笑人地XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MIMImo 於 2009-07-28 09:27 PM 發表:
你笑人地都有ga..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對不起~>~ 不過真係好搞野
 
Posted at 2009-07-29 03:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherrytong 於 2009-07-28 02:20 PM 發表:
人地炒車好慘嫁la.,
仲笑,.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知la. =.=
Posted at 2009-07-29 03:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0v3_4EveR 於 2009-07-27 02:53 PM 發表:
係囉係囉小明真係懶^^聰聰你都要努力啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
 一定
Posted at 2009-07-29 03:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MLM4ever 於 2009-07-26 08:57 PM 發表:
啊哥~你會唔會衰左D呢?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

~>~
Posted at 2009-07-29 03:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zh_Ya 於 2009-07-26 07:04 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-29 03:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jimmy211211 於 2009-07-26 06:26 PM 發表:
...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就係你小明
Posted at 2009-07-29 03:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PINK0 於 2009-07-26 05:07 PM 發表:
你好似學到好掂咁wor @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

no ..你錯了 我都想好掂~"~
Posted at 2009-07-29 03:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SBE 於 2009-07-26 03:17 PM 發表:
小明係傻仔明
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-o=
 
Posted at 2009-07-29 03:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



clegg 於 2009-07-26 12:20 PM 發表:
你笑咩人啊~你自己都會咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又係- ,.-
Posted at 2009-07-29 03:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]