今日,,
去左打青少年3 人比賽,,
羅左第2.. 分左100蚊,, hehe 咁都win,,,
由3點半,,,,,至到9:00幾. - .-打左5場
真係攰,,
聽日8點半就出發去長隆lu,,,
一定要玩得開心d hehe.. ,,,,
就黎開學~~>~~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>又過左2個幾月