校運完左,,啦
參加左好多野, 入晒決賽,, 不過一個獎都冇,
真係有d 悲,,
仲要係賽400決戈時拉傷左隻腳,真係痛死人
之後一放學就去左睇e生,,
戈條友 勁大力,, 正到我叫晒求命,冇啦啦咁都正到,
之後10點幾去左我地班ga聚會唱k...3點幾返home,,
今日仲要返學排舞,,
中午就同乾佢地去左園遊會好多人呀,,
之後又去睇多次e生,,
今日係cindy 生日, 要去唱k 不過5得閒 ,,
因為home 有d事,, 不過我都會趕黎同你吹生日蛋糕ga, , 希望你年年都咁令女,,