2007 年 4 月 30 日 星期一
|
今日又好似平時無無聊聊咁上課
係中文課落堂既時候
因為我地E+上課冇咩點舉手
同埋我地舉手答問題既時候唔起身
SO我地落堂既時候要答十條問題.......
E十條問題真係好笑囉>33<
第一題問...
你地係男定女?
E句已經搞到我0哂嘴啦
D問題真係好笑. . .
哈哈哈. . .
我今日要講既野就係咁多啦
多謝大家= ="
|
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 168 | »
|
|